Torsdag

Igår åkte vi in till stan en sväng :) Handlade lite mat & tog oss en behövlig tur inne på IKEA, vi hittade lite nytt som gjorde en stor skillnad här hemma, tänkte att jag skulle visa er lite bilder på det sen ? :) Nu tänkte jag nämligen passa på att duscha medans lilltjejen sover, M åkte nyss till jobbet & jobbar till tolv inatt. Lite senare tänkte jag gå en sväng ner till affären & handla något gott tills ikväll ^^, Klockan åtta ska jag nämligen kolla på " Viktorias Secret fashionshow " på 3:an, brukar se det varje år ;)

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Här hemma så ska vi spela bingolotto, och hoppas på att vi vinner. :D ( Jag och Liam)

2010-12-30 @ 16:21:56
URL: http://SofiaLiamDaniel
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Kul. Själv ska jag till bauhaus och köpa färg inför tapetseringen :P

2010-12-30 @ 16:24:22
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0