29 - 31 Januari

Ja då blir det en liten genom gång av helgen då ;)
Varnig för låååångt inlägg ;)

29:de.
I fredags,gick jag upp,tog en promenad med kära Amanda :)
Kom hem satte igång med disken & plockade undan,
sen vart det en snabbis in i duschen & sen kom,
Emmy & hälsade på :) super trevligt :)
Sen så skjussade Emmy hem mig till syster som fyllde år :)
Så var jag där & åt lite middag & fikade :)
Efter det gick jag hem,mötte upp M,så gick vi till affären & handlade lite.
Senare så kollade vi på Lets dance & den nya komedi serien på 4:an
- kommer inte ihåg vad den hette nu ;p
Sen var det Godnatt för mig :D haha!

30:de.
Vaknade ganska sent,tog med mig Alfons & gick hem till Amanda en sväng.
När jag kom dit så bjöd hennes mamma mig på kaffe :p
Efter det så gick jag hem,det var meningen att jag & M skulle åka in till stan,
och äta på Grekisk resturang,
men det slutade med att vi vart osmans & kom inte iväg.
Men ist så kvart i 8 på kvällen (Ica stänger 8) så kom M på,
att han kunde göra egen Sovlaki till mig haha :D
Så klockan åtta började vi med maten ;)
Det vart strips,sovlaki (Fläskfile på grillspett),grillad paprika & Massa tsatsiki :)
Super gott vart de :D
Efter det så degade vi bara i soffan framför en film :)
-Law.Abiding.Citizen med snyggingen Gerard Butler i huvudrollen.
En gripade Thriller kan jag lova ;)

31:a.
Vaknade vid 10 - tiden,Åt frukost,
Vi bestämde oss för att åka in till stan,
hade ett känslomässigt brakedown,
pga av alla graviditets hormoner :p hehe.
Inga kläder som passade (det är sant,jag har inga byxor som jag kan ha längre)
Min torra hud som kliade/sved.Håret vart inge bra,sminket and so on ;p
Sen vid ett tiden så lämnade vi Alfons till Cina (Amanda's mamma,)
Så tog vi tåget in till stan.
Tog bussen ut till IKEA & de :)
Gick in en snabbis på Barnenshus - kikade lite på barnvagnar,
skyndade sedan vidare till IKEA,köpte lite små grejer som behövdes(?).
Sen bussen till OnOff, där M skulle köpa sitt (vårat) Xbox 360 Elite :p
Efter det så käkade vi på Ken's Pizzeria :)
Skyndade oss sedan till bussen som skulle ta oss till station,
sen när vi kom till hållplatsen så skulle bussen inte komma förns om 20 min,
och tro mig, det var svinkallt ute :S
Tog tåget hem,kom hem,hämtade Alfons,bytte om & sen tog vi tåget till tierp,
Och tillslut så kom vi hem till Fredrik & Mickis (M's bror + sambo).
Där blev vi vjudna på kaffe i deras nya lägenhet :)
Efter en stund ringde det på dörren & det var,
Emil,Hans flickvän Nicole & deras super söta son Kian (7 månader).
Så medans killarna höll på med xboxet så pratade vi tjejer om,
bebisar,vagnar,förlossningar,bebis kläder m,m :) haha.
Så himla trevligt var det :)
Efter det så handlade vi en sväng inne på hemköp,
sen tog vi tåget hem,spelade lite xbox & sen gick vi och la oss :)
En fullspäckad helg som sagt :)


Har ni haft en bra helg ? :)




Kommentarer
Postat av: Malin, 19 och gravid

Nopes, vi vet inte vad det är för kön och vi ska inte ta reda på det.

Måste åka ner till Göteborg och sedan kostar det ca 1000:- att kolla så vi har valt att vänta istället.

Det blir ju vad det blir ändå :)

Men jag tror att det är en flicka :)

Okej, va skönt :)



Kram

2010-02-01 @ 13:10:59
URL: http://mammanitton.blogg.se/
Postat av: emmy.

Låter som du haft en väldigt fullspäckad helj :P Själv har man tatt det lugnt typ;) Duuuuu, vi måste bestämma ett datum då du kommer och hälsar på :)

2010-02-01 @ 19:33:54
URL: http://emmybrunnkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0