Nu ska jag

iväg en sväng & äta lunch :p hehe!
Vi hörs kanske senare ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Evelina - Blivande mamma ♥

Dom är fina Emmaljunga :) Rymliga & smidiga.

De blev en helsvart. Själv då?

Kram

2010-02-09 @ 11:06:25
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

hehe förstod det.

det är rätt lantligt där uppe. :)

Jaså, vart då i sthlm? =)



i haninge bor vi om du vet vart det ligger? :)

åh vad spännande! det där pirret känner jag igen.

hoppas du kan sova inatt, det kunde inte jag när jag skulle på rul :P



det är bara bra här, eller överdriva ska man ju inte göra men vill ju helst avstå fr¨ån att klaga ett par dagar hehe. :)



det var jätte kul. han hade himla kul :)

eftersom han tar hand om tjejorna och är en sådan kärleksfull kille så blir ju oftast dem andra barnen avundsjuka (grabbarna) och visar det genom att vara elaka istället. men kevin tog inte illa upp han brydde sig faktiskt inte så mycket utan skötte sitt och lekte med sina vänner och kramades med mamma sin :)

blev fruktansvärt arg på en unge som körde på honom med en sån där "cykel" så en svordom kom ur mig och ungen blev rädd men ens barn är ju trotts allt ens allt och man är ju överbeskyddande. :)

kramar!

2010-02-09 @ 11:25:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det va först en kille som började skriva massa saker, sen fick jag ett telefonsamtal att någon hade kopierat bilder på mig OCH tuvaliee, gick in på sidan och hamna i sån chock så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Han skrev saker om mig, väldigt mkt. Och sen om Tuvaliee, det gjorde mig så arg och ledsen.. Polisanmälde honom men det blev inget, han va tydligen väldigt känd inom polisen och det han höll på med, jag va inte den första! Men det va hemskt när någon skrev om MITT barn. :O Annat om han bara hade skrivit om mig!! Sen fanns det ju oxå en tjej som va helt psyko. Finns folk till allt! :S



Ja okej, spännande. Du lär skriva och tala om hur det gick!! :D Jag är typ aldrig inne på Bdb jag heller, men ibland kikar jag in och tittar på gamla bilder. :P



Sköt om dig! Pusss!

2010-02-09 @ 11:29:03
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej! skönt jag jag gillar den lägenheten som bara den om ni flyttar dit får du räkna med att jag kommer hälsar på, det är en genska liten fyra men den är mysigt! Hoppas dom har målat om mitt rum med för jag målade inte så fint, Ja en tjej sa att jag skulle klicka på bläddra in eller bädda in bredvid klippen men mitt står på engelska så kan inte hitta den knappen :P Så skulle vara tacksam om du kunde lösa det ^^

2010-02-09 @ 11:34:29
URL: http://josefinegadle.blogg.se/
Postat av: jennyhammarström - livet som ung mamma

ja jag tror en pojke! :P hehe.

Ja vi åker tåg, det tar runt 6 timmar ungefär, det är ett byte. Så det är lite nervöst, mycke saker man måste hålla reda på. Min dotter, vagnen, väska, biljetter, sen hitta rätt tåg :P men det ska nog gå bra :) ja det tycker jag att du borde, lite träligt o sitta och skicka kommentarer såhär :P kram

2010-02-09 @ 11:37:43
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Dom rör ju på sig för det mesta hela tiden. Men det är olika från person till person.

Jag som är lite större har börjat känna henne nu dom två senaste veckorna varje dag och jag känner henne mer för varje dag :)



Så det är så olika tyvärr :)



Åhh vad roligt :)

Lycka till! :D

kram

2010-02-09 @ 11:48:13
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Jo det kan jag hålla med om, de första 12 veckorna var sega. Haha men som du sa kommer de sisat veckorna vara sega så nog hinner du vara garvid :P

Om din bebis inte ploppar ut innan ;)



Tack så mycket!

Planer för dagen?

kram

2010-02-09 @ 12:44:16
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0