Vilka härliga människor det finns!

Ni som läser bloggen (och inte bara tittar på bilderna hehe)
Vet att i söndags var vi hem till Fredrik & Mickis (M's bror + Sambo)
Och där träffade vi även på Emil, hans flickvän Nicole & deras sötnos Kian :)
Emil har jag juh träffat förr, men inte Nicole (lr Kian)

Och vet ni vad tjejen gör? :p
Hon erbjuder mig att vi kan en av deras gåstolar
(dom hade fått en för mycket) första gången vi ses ?
Jag viste inte att det fanns så generösa människor :D haha!
Vilken gullig tjej :D

Och igår,så ringer Fredrik till Matte & säger,
att vi ska få en present,av Emil & Nicole :)
Vi ska altså få låna deras babywatcher :D
Ni vet en sån här Angel Sounds ?
Som man kan lyssna på bebises hjärtljud med :)
När man vill :)
Vilka härliga människor det finns säger jag bara :D
Jag är en lyckligt lottad människa :D haha



Kommentarer
Postat av: Evelina - Blivande mamma <3

Hehe tack :) Den har börjat växa till sig nu :)

Jo vi kollade, barnmorskan trodde att de var en tjej. Men man vet ju aldrig. Hon lät som så osäker på något vis. Fast jag har hört att dom aldrig säger "säkert" ifall att de inte skulle vara det.

Ska ni kolla kön? :) Kram

2010-02-02 @ 11:16:30
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Emma! Har följt din blogg nu i några dagar och tycker det är superkul eftersom du är ifrån Uppsala och det är jag med! Har flyttat till Stockholm men jobbar fortfarande i Uppsala. Skulle vara kul att följas åt och kanske till och med ses över en fika?



Kika gärna in hos mig på emmaocherik.blogg.se



Kram Emma

2010-02-02 @ 11:51:03
URL: http://erikochemma.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Men Gumman!! Inte visste jag att du väntade barn heller. :D Fan va kul för dig/er! Puss<3

2010-02-02 @ 12:52:59
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: ida

Åh en sån vill jag med ha! Det var då snällt gjort av den personen. Förstår att du är glad och uppskattar det! :)

2010-02-02 @ 20:02:36
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0