18 Januari

När jag kom hem efter morgon promenaden med Amanda & hundarna,
så såg jag att boken som jag hade beställt (för över 1v sen),
äntligen hade kommit :)
Och den är super fin.
Det är nämligen en sån här "Mitt första år" - bok,
fast inte för bebisen utanför Mamma & Pappa :) hihi!

Nu ska jag snart diska & plocka undan lite,
för klockan ett kommer Syster Linda + barn hit & fikar,
och efter det så ska jag vara barnvakt åt tre små troll ;)
Nämligen syster Anna's tre minsta ;)

& juste vet ni, när jag satt & åt frukost,
så kurrade det i hela min mage, fast inte alls som när man är hungrig haha!
Som jag har förstått det så är det bebisen som rör sig :D
Åh jag är så lycklig!


Mattias - Jag Älskar Dig <3



Ena sidan


Andra sidan :)


Bild från i Sommras :) <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis :D Sådan bok har vi med här.. bra man såg kort på den nu.. kasnke dags att börja skkriva lite i den :P hehe

2010-01-18 @ 14:44:53
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Janni med bebis i magen

O den boken har vi också..:) den är super bra tycker jag! Mycket att fylla i plus plats för lite bilder :)

2010-01-26 @ 15:38:39
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0