A trip down memorylane.

Nu kommer lite uppdatering från gårdagen :p

Igår morse när jag som vanligt satt framför datorn (hehe)
Så ringde telefonen & det var Hanna :D
Nu var det så att vi inte hade setts sen min födelsedag ungefär,
altså i Oktober :p så ringer hon och säger att hon är utanför :D
Så kom hon upp, vi pratade lite,gick till affären.
Mötte upp Alle & Amanda :)
Så gick vi hem till dom å prata strunt & mös :)
Jätte trevligt var det att umgås alla fyra igen!

Efter det så tog jag med mig vovven & följde med Hanna,
en bit på vägen till hennes Mormor :)
Sen gick jag hem & lämna monstret,gick till Ica,handlade,
gick hem & lagade mat :) - Skaldjurspasta :)
Vart ganska lyckat (för att vara första gången),
men inte lika gott som när Alle laga hehe. :D




Amanda


Alexandra

Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det måste vi ju ta och göra om inom kort tycker jag :D

2010-01-20 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0