Äntligen hemma ;)

Så nu har jag vart och jobbat en stund ;)
Och snart ska vi äta middag :)
M ska äta "hemma gjorda" kyckling burgare,
och jag ska äta kyckling,bearnese & pommes ;) Jag är super hungrig hehe!

Jaha, vad har ni haft för er idag då ?
Själv så började jag dagen med en timmes promenad med Amanda,
och vovvarna :) Efter det så färgade vi mitt hår :)
Alle ska juh nämligen sätta i mitt löshår i morgon ;)
Jag har redan lessnat på kort :P hehe!
Eller asså nu är det varken kort lr långt, det är typ halvlångt,
enligt mig den jobbigaste frisyren man kan ha :D haha!

Ska försöka be Amanda fota lite imorn när vi sätter i,
håret så kan ni som är nyfikna få se ;)

Näe nu ska jag gå & göra Bea ;)

Trevlig Kväll (ska försöka hinna svara på komentarerna senare)

Kommentarer
Postat av: emmy.

Vad kul att ni kan ta sällskap med vovvarna :) är det elektra hon har? Hon är väl rätt gammal nu isf va?



Ja säg åt henne att knäppa bilder, jag vill se :) Puss på dig min vän<3

2010-01-21 @ 20:52:48
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Ida

åh jag har också halvlångt och är så trött på det! ska försöka klippa mig snart så att det blir någon frisyr iallafall!



Tack. Designen är det en gammal klasskompis till mig som har gjort! (www.nathaliecederberg.blogg.se) super gulligt av henne. Så fort jag har fixat lite mag bilder och sånt så ska hon ändra den till en mer mamma blogg. :)



Aha okej! Skoj. Hur har du mått under graviditet fram tills nu?



Jag är i vecka 14+1! Längtar så tills man får en större mage och börjar känna bebisen hicka och sparkar och allt vad det är. Vi har BF 21 juli. Har gjort VUL och ska göra UL 19 februari =)



Okej, måste gå in och kika om man ska beställa hem.

Kram

2010-01-21 @ 23:04:20
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Tack så mycket! :)

Du får säga till när du lagt upp bild sen ;)

2010-01-22 @ 07:25:44
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

ja det är inte så kul!

det blir ju mycket bärande och böja sig hit och dit när man har en 1 års klump springandes runt fötterna. :/ men det var väl väntat när vi planerade detta barn så ska ju inte klaga för valet var ju vårt. :)

gud vad skönt för dig! , du har inte haft illamående och såna besvär en då?

vad fint!, är det clipp eller sånt man syr i hårbotten?

kramisar.

2010-01-22 @ 10:06:36
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Tina S

Jao första barnet för oss här med =) Mkt spännande :D

Vi ville med ta reda på kön.. men dem kunde inte se då... Typsikt!! :P

2010-01-22 @ 14:23:34
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: Jo jag vet vart det ligger ^^



jag har haft en bra graviditet, bara "vanliga" besvär som ryggvärk och trötthet..Men nu börjar jag få väldigt ont i ryggen och även jobbiga förvärkar. Men i övrigt klagar jag inte :) Hur har din varit då, hittills? kram

2010-01-22 @ 19:17:17
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv: Hejhej, tack så jättemycket :)

Nja, jag anser inte mig själv som grym men =) är ju självlärd också.

Egentligen så tar jag inte emot några gratisbeställningar just nu. Jobbar relativt mycket och blir för lite tid på fritiden för att hålla på. Så egentligen tar jag ju betalt, vilket avskräcker många. Men ja.. ska man inte ha en allt för avancerad så kanske jag kan tänja på gränserna ;). Men jag kan däremot inte sätta något datum för när den kommer att bli klar då jag måste kunna jobba på den lite då och då. Tar ju inte flera månader men du förstår :) Så är den gratis så kan det ta ett tag att få den, går nog inte på en dag bara. hehe (a)



Var du sugen eller? Har du några tankar om hur du vill ha det? :)

2010-01-22 @ 20:23:55
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0