Fika, bad & hundbesök :)

Här var det dåligt uppdaterat ser jag.. Fy skäms ;) hehe.
Haft fullt upp idag, började dagen med en fika hemma hos Svärföräldrarna
som precis kommit hem efter sin segling, på tisdag sticker dom igen :/
Efter det så gick jag & Fia (M's lillasyster) ner till badet :)
Himla mysigt var det, varmt oxå fast lagom kyligt i vattnet.
Nu har vi Hund besök. Min ena systers Schäfer (Kenzo) ska spendera natten här :)
FÅr Alfons lite hund sällskap ;)
Vi har precis vart ute på en kvällspromenad, nu ska vi kika på film.
Hörs imorgon mina vänner ...

Kram Kram & Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emmy,

Väldigt dålig uppdatering måste jag säga, trodde nästan att det hade blivit en bebis kanske :p



Är du hemma imorrn nu då? :) hoppas!

Låter som om du haft en skön dag! Puss & gonatt

2010-07-03 @ 00:24:36
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0