Fredag hela veckan

Jaha då har man vaknat upp efter ännu en natt utan några värkar :p
Kan inte bebis bara bestämma sig för att komma snart ? :)
Nu har jag iaf hunnit med en frukost & en liten promenad med vovven,
damsugit köket & hallen har jag hunnit med oxå.
(Shit vad det blir mycket skitigare innomhus när man bor längst ner,
ja menar när man bara kliver rätt in i hallen isället för att gå igenom en port uppgång :p)

Nu ska jag straxt duscha & sen fixa mig lite snabbt,
sen ska jag hem till min kära vän Hanna & umgås en stund :)
Har juh inte hunnit sett två av mina bästavänners lägenhet än, fy skämms på mig.
Senare när M kommit hem ifrån jobbet så ska vi åka till Skärplinge :)
Vi ska kolla/köpa en bil :) Våran "gamla" har juh som sagt inte riktigt funkat
som den ska den senaste tiden, och den blir bara värre & värre för varje dag :S

Den här bruden ska jag hänga med idag :D


Får se om jag hinner med att svara på alla frågorna till frågestunden idag.
Annars får det bli imorgon istället ;)

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 @ 13:39:49
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag?

2010-07-16 @ 14:08:09
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: emmy,

Var deras lägenhet fin? :) Vad ska ni kolla på för bil? :D Puss

2010-07-16 @ 14:58:22
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0