Full rulle.

Nu har jag precis städat klart hela lägenheten, plus tvättat två maskiner tvätt & hängt!
Och jag kan tala om att min rygg inte gillar när jag håller på & städar & bär massa tungt,
men nån måste juh göra det oxå, och det verkar som att killar har en tendens
att inte se med blotta ögat när det är smutsigt osv ;)

Nu ska jag iaf ta mig en välförkänt dusch, sedan hämta sista tvätten.
Efter det så ska jag bädda rent i sängen, sen ska jag nog slappa lite :p
Sitta vid datorn eller kika på teve lite hade jag tänkt :D

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner.
Hörs lite senare ;)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Nu kommer bebis snart, de känner jag på mig! :)

2010-07-30 @ 16:37:23
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Pernilla Gravid i vecka 41

Det racet hade jag igår, med tvätt och städning! Idag har ryggen ömmat mer än vanligt och jag varit sååå trött! Har sovit två timmar nu men känner mig inte piggare för det! :/ Hoppas våra små vill titta ut till oss snart!



Kramar Pernilla

2010-07-30 @ 16:59:44
URL: http://www.frnkojatillslott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0