Onsdag morgon

Gårdagen spenderades på badet med M's lillasyster Sofia :)
Det var riktigt bad väder här igår, det gick knappt att vara ute,
för att det var så himla varmt, trodde jag skulle svimma påvägen till & från badet :p
Efter att vi kommit hem från badet så tog jag tag i disken, sen så lagade jag mat.
Det vart köttbullar,mos,brunsås & lingonsylt ^^,

Efter det så åkte jag & hade ett litet "avslut" med min kontakttjej + hennes föräldrar.
Vi tar ett litet uppehåll nu några veckor framöver,
dels för att min kontakttjej åker hem 1 vecka & sen för att bebis kommer när som nu :D
Vi var ute i deras stuga & fikade & hade det trevligt :)

Så igår vart det altså inget sockerkaks bak så det får bli idag istället ;)
Måste juh ha lite i frysen att bjuda på när man får gäster som vill hälsa på bebis ^^,




Vad gör ni idag ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0