Sick and tierd

Förstår inte riktigt vad som händer i min kropp för tillfället :S
Igår kväll efter en vanlig dag fick jag plötsligt feber & frossa.
Från ingenstans, ringde sjukvårdsupplysningen som skickade mig vidare
till Akuten i tierp, så vi åkte dit, Och det visade sig att jag som sagt hade feber (38,5 ca)
och urinprovet visade ett svagt tecken på infektion så dom skulle skicka vidare
provet till ett labb, sen skickade dom hem mig igen.
När jag kom hem så tog jag 2 panodil & en blöt handuk & gick och la mig.
Vaknade inatt alldeles svättig & sedan iskall :S
Men nu på morgonen så har jag vart lite bättre, får se om det kommer tillbaka under dagen?

Jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu, inte såhär nära inpå.
Man vet juh aldrig när det sätter igång & då vill jag gärna vara frisk.


Kommentarer
Postat av: Veronica, Gravid i v38 ♥

Nääe, 18 ju ;) Står det i min graviditetskalender på bloggen iaf. Men det är väl för att dom inte räknar med BF dagen :)



Jo så är det här med. Igår va jag hungrig heeela dagen, spelade ingen roll hur mycket jag åt, va hungrig ändå. Men sen så kom illamåendet istället. Huvudvärken sitter i även idag "/ hoppas på att den släpper snart.



Idag gör jag inte mycket alls. Har precis bakat lite, men nu tänkte jag vila en stund, är helt slut. Sedan ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Själv gumman?



Har du mycket sammandragningar, förvärkar?



Kramar

2010-07-08 @ 11:07:25
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: emmy,

åh, hoppas inte du blir sjuk. Vore inte speciellt kul nu :/

Ja kanske den lilla har kommit då :D Men vi kan ju höras lite närmre sen om det ju! Jag förväntar mig en bild på den lilla sen när ni är på bb så du vet haha :D



Ja du, man tjänar ju storkovan på ålderdomshem så man har råd att lyxa till det haha eller :p



Hoppas du mår bättre nu gumman! Puss<3

2010-07-08 @ 16:00:43
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0