Städa, tvätta & baka.

Jaha, då var förvärkarna som bortblåsta igen då ;)
Konstigt hur det ändrar sig det där..

Idag blir det fullt upp här hemma, tänkte straxt gå & slänga in en maskin med tvätt,
sen sätta igång med städningen, när allt sånt är klart så ska vi baka kanelbullar :D
Bra att ha lite fika i frysen när man får gäster sen, socker kaka har jag redan fixat :p

Själv tror jag att hon kommer komma på sin blivande Farfars födelsedag :D
Altså den 1:a Augusti ;) skulle vara så typiskt :D hihi.


Nej nu har jag inte tid att sitta här längre :D

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Ja 16 dagar idag är hon! Det går så SNABBT! Helt jälva sjukt asså.

Haha nej men eran bebis kommer nog snart :D



Hihi lägger upp bild senare på tattueringarna :D

kram

2010-07-30 @ 13:31:04
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Anna, gravid i vecka 38

Ja, det har kommit lite på sidorna, men det är inget jag bryr mig om. Jag tycker att det tillhör graviditeten och det kommer bli ett minne av 9 fantastiska månader :)



Jag förstår dig, jag skulle klättra på väggarna om jag var du just nu tror jag. Men jag beundrar ditt lugn och ditt tålamod.



Idag mår vi bra, har haft en lite jobbigare natt däremot. Har vaknat flera gånger och sprunigt på toaletten och kissat mängder. Sen har halsbrännan varit värre än vanligt också. Nej, det blir nog en rätt lugn helg. Ska nog hämta ut vår lånevagn eftersom de hade gjort fel med vår beställning och vi får vänta ytterligare 12 veckor på vår vagn. Du då? föda en beeebis kanske? :D



Kraaam

2010-07-30 @ 14:15:18
URL: http://sveaannaa.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Jo väldigt mycket och satans ont gör det också :p. hehe jo verkar inte bättre får väl hålla tummarna att hon kommer ut snart :)



Vi har inga direkta planer, funderar på att kika på pridefestivalen annars vet jag inte. Vad gör ni själva?



Ja verkligen!

kram

2010-07-30 @ 15:40:02
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Helen mamma till Lea

Jo vi ska mysa hela helgen, älskling ska väl renovera lite som vanligt så vi blir färdig och kan njuta av riktigt SEMESTER utan några måsten hans sista veckor. Hoppas de vill komma igång av sig själv bara så du slipper bli igångsatt, men nog bör de nog komma igång snart alltid :) Kram på dej å magen <3

2010-07-30 @ 15:57:33
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0