10:42

Jaha då var det Lördag då :) Hoppas att ni hade en trevlig Fredag ? ^^,
Det hade jag, det vart pizza till middag & en film till det ;)

Idag ska jag plocka ut alla saker ifrån bebis rum är det tänkt.
Vi ska nämligen äntligen börja göra om :D
Men eftersom M jobbar så blir det inte förns efter att han har kommit hem.
Som tur är så jobbar han FM idag så han är hemma vid tre tiden skulle jag tro.
Jag ser verkligen fram emot att få det gjort :)
Eller rättare sagt, jag ser fram emot när det är klart ;)
Vi får se hur min rygg mår om någon dag eller två efter all målning ;D hehe.


Så här ser det ut i bebis rum för tillfället








Kommentarer
Postat av: Millah

Ååh, vad mysigt med ett bebisrum!! =) Här hemma är rummet storasysters än så länge, men längtar till det är dags för eget rum till lilla "Loppan".. =)

Och vilken maaaage du har nu! Haha, mysigt!



Jo, tiden går fort, men ändå känns det otroligt att hon bara är 2,5mån..känns som vi känt henne längre än så. =)

Ha en fin dag idag! Kramar!

2010-06-05 @ 10:48:26
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 31

Nej jag vet haha :/ , ska bli bättre på att ta dom :P eller jag ska försöka iallafall :P Jag äter dom dära "niferex" :P dom var ganska dyra 140 kr typ, när jag sen fick veta att det fanns andra för typ 70 kr haha :P

vilka äter du?`



Härligt! åååh vad kuuuul :d då har ni saker att göra idag! :D



Dom bor i Upplands väsby :P så det är inte långt :D

Vi har varit tillsamans i 1 år och 5 månader :) snart 1,5 år den 24e juni! :) hihi.

Hur länge har du och din kille varit tillsamans? :)

kramkram

2010-06-05 @ 11:29:13
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det var någonstans v37-38 när det börjar närma sig förlossning ;)



Allt är bra idag, jag trodde ju att slemproppen gick häromdagen. Men idag kom ju garanterat resten iallafall :P Blev överraskad när jag stod och diskade nyss. Skrämde upp min sambo också för först trodde jag att det var vattnet som hade gått, men sån tur hade jag tyvärr inte ;) Annars är allting bra. Hoppas på bebis ihelgen, men vi får väl se.

2010-06-05 @ 11:32:18
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

vad tycker du att jag ska ha för sorts klänning på skolavslutningen ?

checka gärna in och svara! :)

2010-06-05 @ 14:19:30
URL: http://aalexandrat.se
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

åh vad kul, hur ska ni ordna om då? :)

2010-06-05 @ 15:26:49
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det där rummet har ju verkligen potential :) Ska ni göra något eller ha det som det är? Ska ni ha skötbordet i barnrummet? Tänk på att det kommer lukta vid det :P



Måste ha o göra med att jag bytte dator för nu är jag hemma igen och då ser det konstigt ut. haha. jaja :P



Får man fråga vad du skrivt i ditt brev?

Glöm det inte om du vill ha sen avnavling, vem som ska ta emot barnet och vem som ska ta ställning till beslut som inte du kan ta. (bara lite tips) :)



Ahw vad mysigt, snart har ni er lilla plutt :) härligt härligt!!!!!



Man får tacka för dina gratulationer :)

Kramkram

2010-06-06 @ 22:39:10
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0