En lång histioria..

Nu ska jag berätta för er om vad som hände igår :p
Vi tar bilen ut till Barnenshus, parkerar vi går spännt in.
Vi lämnar fram papprerna till tjejen i kassan och hon går iväg,
och sen ser vi henne komma gående med våran fina vagn,
så kommer hon närmare & då ser vi det, den är LILA ?
Shit vi som hade beställt en svart med grått, inte en lila med grått?

Vad gör vi nu? Det är 4 veckor tills bebis är beräknad och vi står där utan vagn.
Men tackvare snälla snälla Diana på Barnenshus så har hon löst det åt oss :D
(Men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken)
Istället för en Emmaljunga Smart Duo Kombi.
Så får vi nu altså en annan (dyrare modell hehe) för samma pris.
Nu kommer vi att istället få en Classic Sport 2011 års modell i svart,
med En City Korg i Celebration utgåva,
(Emmaljunga 85 år & i sammband med kungabröllopet)
Så altså en dyrare, nyare & bättre modell :)
Men den kommer inte finnas först om 2 veckor.
Så förhoppningsvis så stannar bebis kvar i magen dom 4 veckorna som är kvar.


Den vagnen vi skulle ha från början (plus sittdel fast med samma suflett)



Och den vi kommer få nu




Vilket krångel det blev :P
Men nu ska jag äta frukost, sen ska jag ner & bada med vänner i min nya bikini :)
Ha en fin dag kära vänner, vi hörs när jag är hemma igen ;)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och MAMMA

Åh vilken tur! Hoppas hon väntar på vagnen :D Min kom 37+6 och jag kände det på mig bara några timmar innan.. så man vet ju verkligen aldrig!

2010-06-29 @ 16:46:00
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: ida

Vilket elände, men kanske tur i oturen ändå ;-)

2010-06-29 @ 19:40:41
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: emmy,

det verkar ju toppen att ni fick en nyare & dyrare vagn för samma pris:D Ibland har man tur måste jag säga :)



Jag längtar så mycket tills eran tös kommer.. Hon kan ju verkligen komma närsom helst :D Jag tar med mig lite av sakerna till bebis på lördag & så får du resten sen då bebis har kommit så du vet :)



Pussss<3

2010-06-29 @ 20:13:47
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Vi har emmaljunga city cross och trivs super bra med den! Liggdelen är jättebra och nu har vi invigt sittdelen som gillas! :)

2010-07-03 @ 13:19:02
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0