Glad Midsommar <3

Glad Midsommar på er alla söta läsare.

Hos oss blir det en lugn Midsommarafton i år :)
Om vädret håller i sig så tar vi förmodligen bilen ut till Fälaren,
där vi kommer grilla lite & sådär.
Till efterrätt blir det den vita kladdkakan (Om den går att äta haha)
som jag bakat & vanlijglass till. I värstafall får vi väl äta bara glass :p

Åker vi inte iväg så grillar vi förmodligen här hemma bara,
och sen om Fredrik & Mickis (M's bror + sambo)
kanske kommer förbi senare & fikar eller nått.
Hoppas att ni får en toppen kväll iaf sötnosar.





Kommentarer
Postat av: Helen -BF 30 juli

hej gumman, jag mår betydligt bättre nu när mitt blodtryck börjar bli normalt igen :) Hoppas de håller i sig och inte skjuter i höjden igen. Hur mår du själv? Hoppas ni har en underbart midsommarfirande. kramar

2010-06-25 @ 18:39:43
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: va härligt att höra :) jotack, vi mår bara bra här! lite förskyld e jag bara men annars mår jag fint ..



hade du en bra midsommar igår? :) kram <3

2010-06-26 @ 09:13:44
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Dte blev extremt lugnt här oxå. Vi fixade vidare i lägenheten bara :) Och åt lite med min mamma :)

2010-06-26 @ 10:07:54
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Martina

Skönt med en lugn midsommar. D hade vi oxå. Var hos mor o far o grillade o myste för fullt o klockan blev typ halv tolv innan vi gick hem. Ibland är d tillåtet att vara vaken länge =P

Du måste bara säga att jag ser aldrig hela texten som står i dina översta inlägg för den rutan till vänster där d står info om dig är liksom för texten längst till vänster =S



Ja visst hade jag en riktig kanonkula =D Mysigt vare ju men vet att sista veckorna vare nog mest tungt o man längtade ju ihjäl sig efter bebis o nu sitter han här bredvid mig o fyller 5 år i år..helt sjukt. Vart tar tiden vägen liksom!?



Idag ska han få en överraskning av mig, han har önskat sig en dansmatta så länge nu o så hittade jag 2 st, en dubbel o en enkel. För 200:- tillsammans, kanonpris =D

Hoppas allt e bra med er!

Kram

2010-06-26 @ 10:48:24
URL: http://marreolillprinsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0