Midsommardagen

Vi kunde inte hämta våran efterlängtade vagn idag :/
Barnenshus hade vist stängt (trots att det inte står på deras hemsida)
Man tycker juh att dom skulle kunna informera lite bättre ;)
Istället vart det storhandling..Så nu är kylen, frysen & skafferiet fullt igen *gillart*

Handlade även lite "hygienarticklar" till bebis, såsom miniblöjor,
dusch/badtvål, schampo, 2st nappar, babyolja & sådanadär speciella tops :p



Nu ska vi straxt äta, det blir Bakpotatis,
några olika kalla "röror",kycklingspett, och sallad.
Bilder och uppdatering från Midsommarafton kommer förmodligen upp i morgon.
Hoppas ni hade en toppen dag igår & att ni får en fortsatt trevlig Midsommar helg.

Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: ja det ska bli underbart! inte alls trivts där vi bodde! det är en sån lång historia, men sista tiden var rena helvetet.

Det är liksom en villa med fyra lägenheter i som mina kusiner äger. Och dom är allt annat än normala, dumma i huve!!

Tydligen är det ett bråk mellan min pappa och hans bror (deras pappa) som ligger bakom allt. Så ja vi har ju inte alls mått så bra där..

Så det är en ren befrielse att få flytta ifrån den där skiten!!! :)



Kram

2010-06-26 @ 18:33:50
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Postat av: Helen -BF 30 juli

Jo tycker gärna hon kan komma ut nu när badrummet blir helt färdigt inom 2-3 dagar :) Haha jo de blev lugnt för oss med, "firade" med min familj :) Handlade också lite apoteksgrejor idag, fattas bara bröstpump för de hade dem inte på apoteket vi kollade på, men skit så dyr de var, min kompis rekommenderade en philips avent eller vad de heter, kostar runt 500 på apoteket, ännu dyrare på B-H. kram

2010-06-26 @ 18:38:06
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: emmy,

Vad tråkigt att det var stängt!! Hatar sånt där när det inte står på internet eller något. Hoppas din midsommar var bra :) Min var mer än bra kan jag säga! :D



Vilken dag i veckan har du tid att ses? Vi ska till Örbyhus på lördag som kommer, för min moster fyller år då, så hoppas du är hemma då me, för då kommer jag nog garanterat dyka upp :) Puss<3

2010-06-26 @ 19:43:18
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Jaha vad dumt men det brukar ju vara så när det är stor helger. Har jag inte helt fel så är det väl till och med röd dag idag?

Okej :). Vi har beställt Emmajunga citycross :)



Tack :D



Kram

2010-06-26 @ 19:59:34
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv. Jo tack det är bra med mig, lite seg efter midsommarfirandet igår bara. Hur mår du själv?



Kramar!

2010-06-26 @ 20:21:31
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Postat av: Melanie

Ja det var inte långt mellan oss;) Får se vem som klämmer ut först haha. Jag är rätt inställd på att gå över dock, bättre det än att förvänta sig att hon ska komma tidigare.



Hur mår du såhär i slutet? Jag mår faktiskt rätt så bra. Förutom all vätska, svullen som en ballong! Och värmen gör det jobbigt. Men annars så ska jag inte klaga. Ha det gott, kram!

2010-06-26 @ 20:44:16
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Vad har ni köpt för vagn? Perfekt att köpa lite då och lite då, är ju en hel del man skall ha faktiskt.

2010-06-26 @ 21:38:12
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman,



Vad tråkigt med vagnen, hoppas ni kan hämta den snart!!! :)



Hmm du behöver inte köpa hem allt det där :P Du kommer få så mycket grejjer på bb att du inte kommer hinna använda allt. Vi har fortfarande badolja kvar från bb.. och salvor..



Jag ville också köra allt natrligt,.. och TENS är ju rätt naturligt.. det är ju inget som påverkar bebisen. Men visst kan man klara sig utan TENS.., den är ju mer om du har värkar under en lång period.. som jag hade värkar hela natten så den hjälpte mig att "sova" lite mellan värkarna.



Som sagt dusch/bad hjälper ju också.. eller om du får rulla på en boll.. men som sagt, det beror ju på hur länge du har värkar innan du är helt öppet. Det är ju så olika det där..



Jag tror du kan chansa och be om en TENS på förlossningen om du behöver.. jag fick även värmekuddar.. mycket skönt :)



Nja Katrineholm är väl en dö stad :P Vi är iofs mest hos släkt o vänner så vi hänger sällan istan :P



Hoppas du haft en bra dag, många kramar

2010-06-27 @ 00:46:14
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

^^ Hihi :)



Lilleskutt kkläderna kommer från Lindex :)



Ja, men det kan jag förstå.

Ja, om han har semester när bebisen kommer så kan han ju ta ut dom 10 dagarna direkt. Väldigt smart:)



Hoppas ni hade er en trevlig midsommar :)



Kramar

2010-06-27 @ 10:08:40
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0