Ny dag :)

Godmorgon på er! Jag vaknade för inte så länge sen faktiskt,
jag är så sjukt trött nu på mornarna,men sen så gick jag inte & la mig förns 12 igår.
Vi höll nämligen på lite i b-rummet :) M har bla fixat en klocka som vi ska ha där inne.
Antar att ni får se bild på den lite senare idag ;)

Ja juste,tänk vad det finns vänliga själar :) Ni vet mobilen som jag efterlyste igår?
Matilda (en tjej som gick i min pararell klass i högstadiet)
hörde av sig till mig igår om att hennes kusin hade en sån mobil & att vi kunde få den :D
Förstår ni så glad jag blev :D Jag har nämligen försökt få tag på en sån jätte länge,
men med tanke på att IKEA inte gör dom längre så är det inte så lätt.
Dom är tydligen väldigt populära oxå,så det gör juh inte saken lättare :p
Men nu har vi fått en :) Eller ja vi ska, Matilda skulle kika över med den idag ^^,
Tack återigen säger jag bara .. :D

Näe nu ska jag gå & diska lite,har min ena systerson på besök oxå :) Albin 6 år ^^,
Han spelar xbox för tillfället, jag tänkte att vi kanske skulle baka nått sen,
efter att jag har diskat,vi får se.. om vi har allting hemma :)


Ha en toppen dag allihopa, så hörs vi om ett tag igen :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: så lite så, haha :) Tack så mycket! :)

ja, vad kul! :)

Det är bara bra med mig, är allt bra med dig? :)

KRam

2010-06-17 @ 13:43:41
URL: http://ntmk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Jadå jag tvättade allting. Lika bra kände jag.



Men jag kan säga att jag inte behövt bädda ännu. Eftersom vi har spjälsängen i sovrummet har det bara blivit att vi slängt kläder o skit i den och det har dammat ordentligt. haha. Ska nog antingen sätta ett överkast eller så får jag bädda omd et igen. :)

2010-06-18 @ 09:24:32
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0