RUBRIK ?

Här har man då inte vart uppe länge ;) Vaknade för någon timma sen.
Har iaf hunnit med en frukost & en promenad med vovven.
Men nu ska ni inte tro att jag sovit länge bara sådär endå ;) haha.
Jag vaknade första gången idag vid halv 4 tiden (som vanligt)
och kunde inte somna om föräns klockan var halv 7 nånting tror jag.
Antar att det är kroppen som "övar" sig på att orka vara vaken :p hihi.

Jaha som jag skrev så vart det inge bra med spraymålningen av skötbordet.
Så nu straxt ska jag sätta igång & slipa delarna lite
och sedan försöka rolla dom med en mini roller :D
Vi hoppas på bättre lycka denna gång ^^,
Nått som därimot vart bättre var spjälsängen,ni som följt min blogg ett tag kommer,
kanske ihåg att vi köpte en Gulliver Spjälsäng begangnat ?
Den hade dock lite små rispor här & där,men absolut inget stort.
Så den har vi oxå sprayat om :D Så nu är den lite extra vit & fin hihi :D



Här är en Gulliver säng för er som inte vet hur den ser ut :p

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Okej vad härligt :) Idag sitter jag och försöker komma på hur jag ska bli av med träningsvärken i kroppen och pratar med lite fotografer om nya fotograferingar :) Själv?

2010-06-15 @ 13:11:20
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Ja jag började göra det lite på skoj när det tog slut mellan mig och mitt ex för 1,5 år sedan, som en hämd på honom så han skulle förstå vad han gick miste om ;) Men jag tyckte det var kul och fortsatte :)



Aha okej, låter skoj. När man börjar göra saker till barnrummet så känner man att det närmar sig :) Du får också ha en riktigt bra dag :)

2010-06-15 @ 13:19:35
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Jo det är okej här, har rätt ont och det är tungt men :)

Hur mår du?

Vi har BF 27 Juli vi också ;)



2010-06-15 @ 13:42:23
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

hehe jaa precis:) idag är de bara 14 dagar kvar till bf:) så är i vecka 39, vilken vecka är du i?



allt är bra idag:) vädret är ju strålande (och ändå sitter man här?) hur är det med dig då?



kram!

2010-06-15 @ 15:13:39
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

jaa de känns skönt:) men du har ju inte långt kvar heller:)



i Borås befinner jag mig, vart bor du själv?



blir skötbordet bra?

nä just nu gör jag inte mycket, tänkte ta tag i disken och laga lite käk tills gubben kommer hem hehe

2010-06-15 @ 15:49:00
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0