Skriver på order ;)

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men här kommer ett inlägg på begäran ;)
Men bara ett snabbt ett,för snart är maten färdig ;)
Idag bjuder min kära Sambo mig på hans underbara Potatisgratäng,Entrecôte
och hemmagjord supergod sås :) Och till det,sallad som jag gjort haha :D
Och Cider hade han handlat oxå ^^, allt det medans jag var i Tierp hos
kära Emil, Niccole & lilla Kian på kalas . . Han kan han min Sambo ;) hihi.

Innan jag åkte på kalas idag så var vi till stan en snabbis,
bytte kontakterna till b-rummet.
Och så köpte vi en Fm sändare till bilen & varsitt minneskort.
Jag ska ladda mitt med massa foton hade jag tänkt ;)

Juste håller på att sy på banden på spjälskyddet :)
Det är snart klart, super skönt måste jag säga.
Och så har vi fått gardiner från Svärmor som vi ska ha i b-rummet :)
Men dom är lite för långa & breda så dom ska sys om någon dag ;)

Näe nu ska jag gå & äta lite gourmé middag ..
Det är juh trots allt bröllopsdagen idag ;)
Ni missade väl inte det ?



Kram så länge . .

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Åh, tänkt om min pojkvän också kunde laga mat någon gång ibland :p Kan hända att han steker korv någon gång ibland om jag tjatar på honom :p (Han är värdelös på att laga mat, säger han i alla fall) men jag tror bara han skyller på det för att min mat är mycket godare ;-)

2010-06-19 @ 20:00:03
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0