Söndagens bravader

Ojj oj oj vilken dag det vart igår :p
Först en liten "Roadtrip" till ett ställe som
heter Bönan (?), det ligger straxt utanför Gävle, där hämtade vi en vit Malm byrå
som vi hittat på blocket, och jag är så nöjd med den, som vi har letat och letat ;)
Yes & hur mycket tjänade vi denna gång då ?
Jo vi fick köpa den tjusiga byrån med 4 lådor för 300kr, nypris - 949kr
Ni får räkna själva ;)


Efter det så skulle vi åka & möta upp M's bror + Sambo för att bada :)
Så vi styrde bilen mot Hedesunda & Sandsnäs campingen på Ön.
Vägen dit ska vi inte disskutera om, tror att vi skulle kunna
haft ihjäl varandra ett antal gånger under den tiden om vi inte suttit i en bil haha :D
(Men jag kan tala om att det innefattade, 100 gradig värme, ingen AC,
en hund i knät som spyr och en tjock gravidmage som inte får plats osv hehe
)
( Jag hoppas att ni förstår att ni ska ta det hela med en nypa salt ? )

Efter många om & men så kom vi tillslut fram till ett jätte mysigt ställe.
Vi bestämde oss för att äta lunch, 75 riksdaler för en inte så särskilt god Hamburgetallrik,
som fick avnjutas i samband med gudstjänst + sång om Jesus ;)
Alltså inte så himla värt priset, men nu så vet vi det.

Efter en lunch i solen så tog vi oss ett dopp.
Trodde jag skulle av kylan till att börja med, men sen vart det skönt :)
Så efter några timmars solande & badande så åkte vi in till Hedesunda igen,
där vi åt oss varsin god Pizza till middag :)
Sen bar det av hemmåt, en lite trevligare resa en den tidigare på dan ;)

Tråkigt inlägg utan bilder, jag hade faktiskt kameran med igår :p
Men jag glömde den i bilen & jag var för lat för att hämta den om jag ska vara ärlig.
Men man kan juh alltid slå till med lite lånade bilder ;)







(Hittade dock inga bilder som gjorde att stället kom till sin rätt)

(Bilder lånade ifrån Google.com)




Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Nej jag har ingen aning heller men ibland är ju butiker stänga då men då borde det väl stå på deras hemsida :). Okej nice :)



Ja vi är jättenöjda, hur fin som helst faktiskt :), över förväntan, hoppas den funegrar lika bra att köra :)



Kram

2010-06-28 @ 11:58:35
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: nä det var inte precis roligt att bo där.. men nuså är det över! Så sjukt skönt :)



Ja det hoppas jag verkligen. men det skulle jag tro, området sägs vara jätte bra så det ska nog inte vara några problem :)



Tacktack, känns skönt nu att vara på andra halvan av tiden! :D



Jag hade en jobbig men bra helg. Det blev mycket bil, packning på släpvagnar och sen urstädning av lägenheten! Men det va det värt, för nu är vi därifrån!

Hur va din helg? :)

Kram

2010-06-28 @ 21:55:31
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0