Som på en räkmacka ;)

Sådär, nu har jag tagit igen mig lite ;p haha.
Igår när jag kom hem efter att jag jobbat hela dagen så var jag helt slut.
Så vi åt varsinn Pizza & kikade på Tv,sen gick jag & la mig & vilade lite,
råkade visst somna oxå hehe,och det gjorde även M.
Sen tog jag en riktigt lång & varm dusch,gick ut med vovven en sväng & sen,
så gick jag & la mig igen :p haha. Så det var inget målat igår ;) Men idag så :D
Vi satte igång & målade första lagret med färg klockan nio imorse.
Nu om någon timme ska jag rolla på lager nr 2.
M var nämligen tvungen att åka & jobba idag,trots sin lediga dag :(


Jusste,innan M åkte till jobbet så åt vi lite sen lunch :D
M gjorde varsinna räkmackor till oss ;)


Kommentarer
Postat av: Helen -BF 30 juli

åh gud så gott de såg ut :) kram

2010-06-12 @ 17:14:35
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åååh gud så goda dom där såg ut!!!



Gud vad perfekt att ni fått lånat en Angelsound, Har för mig dom var rätt dyra oxå!

Mysigt och ligga och lyssna, Roligt för killen oxå då han inte kan känna sparkar och så på det sättet som mamman gör!



Jo vi hade det jätte bra på kalaset, mycke folk och mycket att göra, Vi hyrde en lokal i föreningen vi bor i för att få plats alla, så den skulle ju städas och så sen:-) Var död o 2 dagar efter...hihi, Jag stressar ju upp så i onödan och vill att allt ska var aperfekt:-)

Tyvärr tyckte jag det var så mycke jobb med allt så man inte hann njuta såmycke av hans dag...men men...

Helgen här blir nog "bara vara" Vincent är dålig efter sprutorna på bvc i torsdags och vädret får en att vilja spy:-D

Hade planer att vi skulle till IKEA imorgon för att handla det sista till Vincents rum men vi får se hur han mår!!

Vad ska ni göra/gör i helgen då?

Har ni några namn på bebis än då?:-)

Kramar ifrån oss!

2010-06-12 @ 18:16:43
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: ♥ mikaela

Jäklarns vad gott med räkmacka :D

Ja hårfärgen är fin men den passar inte mig så himla bra, så imorgon ska jag tillbaks till frisören. :) tihi.

Oh du har en jättemysig mage. :) Och målning håller jag också på med för tillfället här hemma. :) hihi. Kram

2010-06-13 @ 17:33:57
URL: http://ingamikaela.se
Postat av: MaryCaroline

Men GUD vad gott! Räkor kan man aldrig äta för mycket av ;)

2010-06-13 @ 19:58:57
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0