Emma fixar & trixar :p

Ja ni, som ni märker så har jag,
inte haft tid att uppdatera :p
Satte mig framför symaskinen klockan 9 igår morse
& slet mig inte därifrån förns vid fyra tiden :p haha.

För då var jag tvungen att hoppa in i en dusch
& göra mig iordning,
Vi skulle nämligen till Tierp & fira M's Mormor
som fyllde 60 år :)
Trevligt med massa släktingar :D

Nu ska jag bara sy banden & sen sy ihop alla delar
så är jag klar med Spjälskyddet :D
Men jag väntar med att sy fast alla banden tills M kommit
hem så vi kan montera ihop spjälsängen så
jag kan se exakt vart banden ska sitta ;)
Jag är inte så dum som jag ser ut hehe :)

Vad ska ni göra idag ? :)


Kram

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Hej gumman

gud det där lät praktiskt.

antar att du sparar en massvis med pengar på att sy ett eget spjälsängsskydd?



jag mår inte på topp.

bara väntar och väntar på att den där känslan ska komma nu klarar jag inte mer och få åka in.

men jag är för stark haha. bryter ihop av alla värkar och speciellt kramperna på nätterna med illamående och värkar då jag varje gång tror att hon försöker ta sig ut själv. hehe

envisa tjej må jag säga!



jag försöker ta det lugnt. men jag är sådan som vill göra allt om jag inte mår dåligt som idag med illamående och värkar, knappt kunnat ätit. så det är mindre kul :/



hur mår du?

annars har veckan varit ganska stabilt. :) fullt upp. ni då?

kramisar.

2010-03-17 @ 10:30:14
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0