En solig lördag i Mars :)

Hallå på er alla glada :)
Vilket härligt väder vi har idag :D
Nyss när jag stog i dörröppningen på balkongen
så kände man hur himmla varmt det är ute idag :)
Och ingen kan vara gladare än jag :p

Vi har precis kommit hem från en tur till Tierp,
Vi skulle leta efter en tygaffär där jag kanske kunde hitta,
bommulls band till spjälskyddet så jag slipper,
sy egna, för det är så otroligt pillgt & tidskrävande :S
Men det hittade vi ingen såklart!
Frustrerande när det är det ända som är kvar att fixa ;)

Idag ska vi göra hemma gjorda hamburgare :)
M's reccept ;) dom blir sk*t goda :D
Jag kan lägga upp receptet senare idag om,
det är nån som är intresserad ? :)

Vad har ni gjort idag?


Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0