Friday im in love

Ja som ni vet så jobbade jag juh på dagis igår :)
Man kände sig lite ringrostig första timmen,
men sen kändes allt som förr & man kom in i det igen :)
Kul att få jobba med småttingar igen :) hihi!
Hoppas att det blir fler gånger :D

Men gud så trött jag var när jag kom hem :p haha,
inte van & ha fullrulle runt mig en hel dag :D
Så igår vart det inget bloggande som ni kanske märkte ? ;)
och inget sytt heller, var helt enkelt för trött för allt sånt.

Nu har jag precis avnjutit min nya favorit bulle :D
med ett glas kall coca cola :)
Läsandes en Föräldrar & Barn - tidning :)
Tror jag var sugen på allt onyttigt som man bara kan
komma på idag :D hehe.

Nu ska det snart tvättas lite,
får se om jag ska hälsa på min kontakt tjej idag oxå.
Sen om det hinns med mellan varven så ska jag sy klart
banden till spjälskyddet :D hihi!

Hur ser eran Fredags förmiddag ut ? :D


Kommentarer
Postat av: carolina

åh vad gott med cola!! hihi, dom där tidningarna är jag storkonsument av nu ;)

2010-03-19 @ 13:53:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud så gott det där såg ut!!



Tack för din gulliga kommentar!

Och grattis själv :D

Kul med en till som har BF såpass nära =)

2010-03-19 @ 14:53:01
URL: http://livetmedpyret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä men varför inte då? =/ Om jag får fråga..



Ja jag ska fixa mitt minneskort, får panik om det har gått sönder. Skit grejer! =P Haha! Men ska fix det så jag kan ladda upp lite bilder.



Aah, det är så skönt att ha håret färgat nu. Underbart. :) Köpte avfärgning + en blondering idag på stan så nu jäklart ska luggen bli blond ordentligt. =D



Hoppas du får en bra kväll!!



PUSS

2010-03-19 @ 14:56:41
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Värst va duktig du är då :D Hihi

Hehe tack. Fast jag är faktiskt inte riktigt nöjd än haha :P Fast jag blir ju aldrig nöjd :)



Okej, så ni har det mys till kvällen :)



Vi kom precis hem efter att ha flängt på full proppade bussar till Willys och tillbaka :P



Ha det bra.

Kram

2010-03-19 @ 15:03:48
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hej! Jo tack, här är det bara bra, lite rastlös bara. ;)

Allt bra med dig då? :)



Kramar

2010-03-19 @ 17:45:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0