Idag börjar "ensam livet" :p

Och nej vi har inte gjort slut om det var det ni trodde ;) haha.
Näe men skämt & sido,

Idag är det dags för M's Eftermiddags turer att börja igen :S
Som tur är så har han fått ett nytt schema för inte så länge sen,
så istället för Em - vecka så jobbar han "bara" Em 4 dagar i rad.

Idag åkte han klockan 15 & kommer hem vid 01 i natt :/
Sen så i helgen åker han 12 tror jag & kommer hem 01 :S
Usch jag hatar när han jobbar Em,
Det känns som om vi inte hinner träffas så mycket då :(
Men Men sånt är livet :p

Igår efter att jag hade jobbat hela dagen (08:30 - 16:30)
Så kom M & hämtade mig,
så åkte vi direkt in till stan & storhandlade på Willys :)
Efter det så gick vi in på Arken zoo en sväng & köpte hundben,
åt våran kära Alfie :)

Sen vart det MAX,det smakade inget vidare tyvär :(
Sen när vi kom hem så kikade vi lite på nyaste,
Wallander som hade kommit ut,
Den var jätte konstigt filmad & ja jag vet inte vad.
Det slutade med att vi somnade båda två :p haha.

Hade ni en bra Torsdag ? :)



Kommentarer
Postat av: helen

åh så mys, med mig är det hyffsad, lite öm i fötter och rygg efter jobbet men annars kanon :) Hur mår du själv, hur har det gått med graviditeteten hitiills, fått några jobbiga smärtor eller perioder? Kraam

2010-03-25 @ 16:56:44
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

mysigt att jobba på dagis! längtar faktiskt tills jag kommer jobba igen :)

på lördag ska vi till svär föräldrarna och skruva bil, eller ja kim ska skruva bil ;)

söndag ska vi tillikea

du då?

kram

2010-03-25 @ 17:44:59
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: helen

haha sant, man vågar nog inte klaga riktigt för den svåra tiden kommer nog. Jag har haft problem med sammandragningar när jag jobbar (jobbar inom industrin så är tungt ibland). Så jag har sökt havandeskapspenning som jag väntar besked på. Annars börjar jag känna av smärta i svanken också, men är inget man inte utstår än så länge så ska inte klaga :) Vad har ni för ras? Kraam

2010-03-25 @ 17:49:05
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Sophie - BF 4 maj!

Jag byter vecka på onsdagar. :)

Jo, vi har namn men vi har sagt att vi ska hålla de lite hemligt ;D Har ni något namn?

2010-03-25 @ 18:59:38
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Tackar.. :)



så allt bra?

Kram

2010-03-25 @ 19:17:01
URL: http://salkert.se
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Veckan har varit ganska lugn.. skönt men ltie tråkigt :P

Menidag är det fullt upp.. varit på bellas dagis som hon ska börja på i maj. å nu väntar vi bara på att hon ska vakna å på att hennes pappa ska komma hem så jag kan åka ner på stan å hitta ngt som jag kan få på mig till ikväll ;) ska lyssna på Amanda Jensen ikväll :)



Kommer bli toppen med helg snart med .)



Fin mage du har:) den växer å växer precis som den ska :D

2010-03-26 @ 12:35:58
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0