Tisdag & ny vecka :)

jaha då var det Tisdag igen :p
Och det betyder att vi går in i en ny "bebis vecka" :D
hihi så mysigt så :)
Bebis sparkar & har sig för fullt varje dag :D

Nu har vi precis ätit frukost här hemma :)
Och nu så ska min kära precis åka till jobbet :/
Själv tänkte jag hinna blogga lite innan
jag börjar göra mig iordning för att ta tåget till Tobo & jobba!

Sen när jag kommer hem så väntar disken :S
Och så ska jag skära grönsaker & börja med Tacosen,
tills M kommer hem!

Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer
Postat av: Ida

Men tackar så mycket :) jaa, hon är ju så vacker ;)



Jasså? Jag har haft turkost tidigare, men är inne i en väldigt röd period nu :P

2010-03-30 @ 11:37:37
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Åhh gott med tacos :) segt å jobba när det är så underbart väder. :) ellr är det bara här som det är super fint ?



:)

Idag har vi varit ute mestadales av tiden som bella varit vaken :) skönt att gå ut å gå fast det spänner i magen .. men man får njuta när detta vädret kommer :)



Härligt med en ny vecka :)

2010-03-30 @ 15:57:26
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0