Det blir vad man gör de ;)

Börjar med en uppdatering från gårdagen.
Det vart inte så hemsk tillslut som jag trodde ;) hehe.
När det äntligen blev uppehåll i regnandet så gick jag & M ner till Marknaden,
som tyvärr bara blir sämre & sämre för varje år :/
Men 5 par örhängen lyckades jag komma hem med iaf ;) haha.
Och så fick jag äntligen träffa Mickis,Sara & Rebecca igen :)
(Tre av tjejerna som varit & backpackat i Sydamerika i ca 4 månader)
Så det vart ganska lyckat iaf :)
Vi han även med att träffa M's bror Fredrik och hans Mickis en snabbis ;)
Efter att vi kommit hem igen så kom min ena systerson Albin (6år)
över en stund & underhöll oss :p

Sen fixade jag mig iårdning för att åka hem till min bästa Amanda,
för att umgås med tjejerna lite medans dom förfestade innan IP.
Själv höll jag mig till ett supergott Alkoholsfritt Mousserande Jordgubbsvin,
som Amanda hade fyndat åt mig för 29 kr på Systemet :D
Ett tips till alla er som inte dricker alkohol ;)

Här kommer lite bilder :)

Jag

Söta Malin & Lina :)

Emelie & Frida ^^,

Bästa Tjejerna <3

Mitt Jordgubbsvin :)



Min Amanda & gravidpluffsiga jag ;) hehe

Hanna Panna :)

Mandy,Malin & Alle <3



Om ni är sugna på att testa det alkoholfria vinet så kan ni alltid lämna
en komentar så talar jag om för er vad det har för artickelnr ;)
Så kan ni bara fråga efter det på Systembolaget :D

Nu ska jag gå & fixa grönsaker till grillspätten ;)
Hörs senare eller imorn :D

KRAM


Kommentarer
Postat av: Helen BF 30 juli.

ser ut att ha varit en härlig kväll :) De där alkoholfria jordgubbsvinet läre jag prova nu i sommar :) vad hette det? :) Kram

2010-05-30 @ 18:50:09
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 30

Ja kanske ligger ohc föder samtidigt :D

jaa så sjukt skönt att slippa skolan! känns konstigt att det är över nu :P



Jag gick Handel och administration :)

Jag har lagt upp massor med bilder så det är bara att kika in på bloggen nu :D kram!

2010-05-30 @ 19:35:10
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad härligt somriga bilder :)



Vår helg var bra. Vi tog det lungt, har tränat zumba, varit hos Nims farmor..



Vad kul med marknad :) hittade du ngt?

Och att renovera barnrum, hur ska ni ha det?

Kram

2010-05-30 @ 22:32:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Verkar som du haft en bra helg! kram!

2010-05-31 @ 00:46:08
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, vad kul ni ser ut att ha haft det!

Alkoholfria viner låter ju som en bra idé, även nu när man ammar ;)



Annars är allt fint med oss, ja Elliot har verkligen blivit bamse-stor nu, snart 5 månader :O fattar inte vart tiden tar vägen. Och tänk, snart har du ditt eget pyre att snusa på :) hihi.

2010-05-31 @ 11:55:27
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0