Tack gode gud

för att vårat internet äntligen har kommit igång :D
Nu är jag glad ska jag tala om för er ;) Och TV kanalerna har vi fått oxå,
men dock en TV dosa som var trasig ;D TELIA i ett nötskal skulle man väl kunna kalla det?
Jaja nog om det ;) Nu är jag tillbaka & nu ska bloggen bli till var den var innan :D
Om inte bättre ;) hehe,hoppas ni gamla läsare fortfarande finns kvar?
Och att alla ni nya läsare väljer att komma tillbaka igen ;)

Imorgon kommer förhoppningsvis ett bild regn.
Magbilder från dom senaste veckorna m,m. Just nu är jag föööör trött :p
Har haft fullt upp idag med föräldrarutbildning och en snabb sväng,
med Niccole på Tierpsmarknaden.
Har även hunnit med att spendera några timmar hemma hos Svärföräldrarna.
Alltid lika trevligt kan jag tala om :)

Och nu är fötterna sådär härligt vattenfyllda & svällda efter en fullspeckad varm dag ;D
Men vad gör man inte för sin lilla bebbe där inne ;) haha :)

Hoppas ni haft en bra Torsdag?

Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Åhh så roligt att du är tillbaka :)

Ja du, en dag kvar. Imorgon är det Bf och tyvärr så kommer jag gå över tiden som det känns nu iallafall hehe. Men det känns riktigt spännande för hon kan komma när som :)



Hur är det med dig och magen?

Kramar

2010-05-21 @ 07:24:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej



Länge sen ;D Hur har ni klarat er utan nät?



Vi mår bra, Nims mage börjar bli bättre.

Allt bra med er?? KRAM

2010-05-21 @ 09:36:17
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Martina

hej tjejen!



Välkommen tillbaka:) va ett tag ssedan nu skönt att ni börjat komma imordning coh att du fått igång internet:)



låter som du haft att göra:)



hoppas allt är bra

kram

2010-05-21 @ 09:50:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0