Dagen idag.

Som ni märkt så har det blivit dåligt med uppdatering dem senaste dagarna, men vädret har juh vart toppen och med det så kommer juh allt fix ute i trädgården osv. Och vem vill sitta inne när det är så härligt och soligt ute ? Inte jag iallafall :) Idag har vi som sagt vart på påsklunch hemma hos M´s föräldrar, Alicia fick massa fint som jag skrev innan, och det ska ni självklart få se vad det är så fort jag har laddat in bilderna i datorn.

Imorgon klockan 12 ska vi vara i Österby hemma hos min Syster Linda med fam, Alla syskonen med familjer kommer dit och så ska vi äta påsklunch och byta påskägg :) Super mysigt, ser verkligen fram emot det :) Blir juh inte ofta som man träffas allihopa samtidigt, alla syskon + barn & sambosar :p Oftast så träffar man juh bara en syster i taget osv.

Nej nu har jag inte tid med det hära längre ;p Snart kommer min finaste Amanda hit och gör mig sällskap. M jobbar juh EM så jag är själv med vovven, Alicia sover sen någon timma tillbaka, stackarn har fått någon jobbig slemhosta, tycker så synd om henne, önskar att man kunde föra över hennes hosta till sig själv istället :/ Amanda skulle köpa med sig lite sprite så vi ska sätta oss ute på tomten och dricka något glas vin. Like old times :) <3



Nu är MAM tävlingen avslutad. Ska bara välja två vinnare som kommer att kontaktas via mejl och länkas via ett inlägg. Men det får ske när jag har lite tid över, kanske senare ikväll. Om det inte blir allt försent efter att jag har gjort iordning en jätte stor Potatisgratäng som jag ska ta med mig imorgon ;)

Ha en fortsatt bra kväll! Det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0