Kanske blir det som vi vill att vi kan träffas i april och vi får åter se vår fjäril

Måste bara berätta en sak, igår kväll när jag skulle ta ut Alfons innan vi gick och la oss så slogs jag av en underbar doft när jag klev utanför dörren, det doftade SOMMAR ! :) Det hade nämligen regnat och nu när asfalten är bar så doftar det så otroligt gott, jag fick genast upp massa sommar känslor och minnen! :) Och idag har dem sopat trottoarerna här utanför ^^, Så skönt måste jag säga!


Nu har lill tösen somnat så jag funderar på att fixa lite bilder och lägga upp, har så många men det finns inte riktigt tid till att publicera alla här, Tyvär :/

Klockan två ska vi till BVC och väga & mäta :) Spännande då sist vi var va på 6 månaders kontrollen! Jag gissar att hon gått upp ca 1 & ½ kg kanske! Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0