Sessan 8 månader ♥

Idag blir du, vårat lilla hjärtegull 8 månader! Kan inte förstå att om bara 4 månader ska vi fira din 1 årsdag :) Jag är så otroligt glad för att vi har fått äran att få bli dina föräldrar. Man kan inte önska sig en bättre unge än du ♥. Utan dig är jag ingenting! Jag kommer alltid att finnas här för dig hjärtat, och det hoppas jag att du aldrig kommer att tvivla på. Det är så roligt att få se dig utvecklas mer och mer för varje dag. För varje vecka som går så har du lärt dig något nytt. Du är en riktig liten sprall höna ;) Mamma & Pappa hinner knappt med i din takt ;) hihi. Tack för att du finns. Vi älskar dig mer än allt annat på denna jord. Ord kan inte beskriva vad du betyder för oss ♥


Tänkte att jag lägger upp en bild på mig när jag var 8 månader :) , hittade ingen på M när han var det, men därimot så hittade jag en där han är 1&½ tror jag (om datumet på baksidan stämmer ?)

Ser ni så mycket hår jag hade ? ;) haha



Alicia 8 månader.



Mattias som liten, man ser kanske inte honom så bra, men det får duga.




Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Gud så söt du va när du va liten :)



Jag tycker hon är lik er båda på dessa bilder :)

Postat av: Janni-mamma till Emilia

Guud vad söt du var när du va liten!! Jag tycker hon är jätte lik dig!! Såå söt! Grattis på 8 månaders dagen!! Jag kan sälja Ralph lauren hooden till dig!! Maila mig på [email protected]!!! Kramar

2011-04-07 @ 20:45:16
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0