Uggle påslakanset

 

Ni är flera som undrat vart det fina påslakansetet med ugglor kommer ifrån.Så istället för att svara enskillt till varje person så svarar jag här istället ;)

Det kommer ifrån JYSK och finns i två strl, Baby & Junior.

 

Förövrigt så var jag in på Jysk och bytte vårat mot strl Junior, kom hem & då var det för stort istället. Men M's Farmor kanske ska sy upp det åt oss så att det passar :) Jag skulle förmodligen klara av att göra det själv, men då vet jag att det aldrig kommer att bli gjort ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jo då jag kände igen dig direkt :)

Men feg som jag var vågade inte gå fram och prata haha :P



Men vi ses säkert igen skulle jag tro :)

Kram

2011-04-04 @ 12:57:28
URL: http://itssaralife.blogg.se/
Postat av: sandra-Mamma till Isabelle och Vilicia

Åh vad fint . skulle passa perfekt i bellas rum :P . vard kostar det ;)? hur stort var juniorstlk :P?



2011-04-05 @ 14:59:11
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0