Exakt ett år sen !

Klockan 09:22 förra året så publicerade jag det här inlägget i bloggen ! Kan inte fatta att det gått ett år sen förlossningsvärkarna startade ! Minns den dagen som igår ! M hade precis börjat jobba igen, det var första dagen sen semestern på 3 veckor, Svärmor och Svärfar var påväg hem ifrån deras segelsemester ! Amanda och hennes lillasyster Filippa skulle komma och hälsa på mig :) Tur att dem kom hem och gjorde mig sällskap tills M kom hem ifrån jobbet !

Inlägget
Ni vet förvärkarna som jag hade igår? igår kom dom vid två tiden & höll i sig tills natten. Idag kom dom redan vid halv nio & dom gör faktiskt väldigt ont... Det blir ganska svårt att koncentrera sig på annat! Typiskt att M jobbar idag oxå :p.. Jusste tror som sagt att slemproppen lossnade eller delar av den igår kväll. Det var lite rosa:aktigt? kan det stämma? Tror jag straxt ska hoppa in i en dusch, se om förvärkarna blir lite lugnare..

Kram Kram


Haha tänk att jag trodde att det "bara" var förvärkar som skulle gå över efter en dusch :D Trots att jag hade gått 9 dagar över tiden för BF hihi ;) Och ondare skulle det göra ! Men allt var det värt för denna underbara unge ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Åh de är så häftigt de man har fått vara med om. Tänk att vi är mammor till underbara små barn :) Livet kan ju inte bli bättre! Förstår att du tänker tillbaka, man kommer ju ihåg de som om de vore igår <3

2011-08-05 @ 12:45:13
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0