Idag står det skogen på schemat

Just ligger skruttan och sover, när hon har vaknat har vi planerat att åka iväg till skogen ! Vilken det blir har vi inte bestämt. Det var jag som fick för mig att vi skulle gå en promenad i skogen, och kanske leta lite blåbär när vi endå är där ! Jag har aldrig riktigt gillat att vara i skogen, men nu var det ett bra tag sen jag var där så jag tänkte att jag kanske har ändrat min uppfattning så det kan juh vara värt att prova ;) Om inte för Alicia och Alfons skull, vet att Alfons älskar skogen, men Alicia har knappt varit på ett "riktigt" skogsbesök :p Och idag var vädret toppen för det, friskt och lite dimmigt ute. Perfekt helt enkelt :)



Hade inga bilder så jag lånade två ifrån google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0