Min helg

Fredag:
Jobbade till 19, en riktigt kämpig dag på jobbet, satt nämligen i kassan hela dagen, min rygg har nog aldrig vrkt så mycket förut. Hade dock turen att få skjuss hem utav Alexandra och Jens som var in och handlade lite, toppen då jag bara ville komma hem plus att det spöregnade ute. Kom hem till M, han gjorde räkcoktail som vi njöt utav framför en film. ( The Prestige ) Den började bra, men vi var båda för trötta så vi somnade tillslut i soffan haha :D Som vanligt för mig då nu för tiden hehe.

Räkcoktail med färska räkor och egen Rhode island sås


Lördag: Jobb 10 - 16. Efter det så kom M och hämtade upp mig. Vi hade planerat in en bio kväll ( jag vann nämligen två biobiljetter + två dricka/popcorn menyer i en tävling på jobbet ) och första gången Alicia skulle sova borta. Och så nervös jag var då, även om jag visste att allt skulle gå galant hos Farmor & Farfar. Tror att det var jag som tog det hårdast hehe ;) Iallfall så hade vi lite brottom så det vart ingen middag på någon fin resturang utan det fick bli dubbelcheese och äppeljuice ( för min del ) på Mc donalds istället haha :D Men vad gjorde väl det. Sen så åkte vi och parkerade bilen, hämtade ut biljetterna och gick och köpte lösgodis inne på det "vanliga stället" ( finns en godiskiosk i närheten som hör till att man går till när man ska på bio enligt mig, och några andra ) Sen gick vi tillbaks till bion.

Filmen började 18:20. Och utan att avslöja nånting, VILKEN FILM ! Jag grät nästan hela filmen igenom. Om filmen var 2 timmar & 15 min så grät jag i 1 timme & 45 min. Både jag och M satt med världens klump i magen under hela tiden! Den var sååå bra, men så otroligt sorglig. Tror aldrig jag har gråtit så mycket till en film ( förutom Ps i love you hehe ). Ni MÅSTE se den !

Den här såg vi, men jag varnar er, kolla inte på någon trailer, den förstör hela filmen, den värkar nästan dålig om man ser på trailern efter att man har sett filmen !



Måste nog vara en utav Sveriges bästa filmer nånsin ! Och alla kan se den, tycker inte alls att den räknas som någon ungdomsfilm bara ! Den passar alla !

Söndag:
Hämtade Alicia vid halvåtta, åt lite frukost och fick i mig lite kaffe hemma hos Svärisarna innan vi gick hem igen. Sen gjorde jag mig i ordning och sen, gissa vad ? jobbade jag igen :p 12-19. Åkte hem, åt supergod mat, kikade lite på teve och somnade i soffan haha :D

Det var min helg det, hur har eran varit ?

Kommentarer
Postat av: Farmor & farfar

Tänk att vi äntligen fick ha henne en natt ... allt gick ju toppen utom att du höll på att längta ihjäl dig (tur att vi bor så nära hihi ;-) Vi ser fram emot nästa gång :-)

2011-08-23 @ 00:47:33
Postat av: Farmor & farfar

Tänk att vi äntligen fick ha henne en natt ... allt gick ju toppen utom att du höll på att längta ihjäl dig (tur att vi bor så nära hihi ;-) Vi ser fram emot nästa gång :-)

2011-08-23 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0