Så galet !

Igår när jag var på jobbet, så ringde jag till M när jag hade rast, då var han och skruttan på väg ut till flygfältet i Gryttjom för att kolla när M´s bror Fredrik skulle hoppa falskärm ! Sen när jag har min nästa rast, tror ni inte att jag har får ett MMS ifrån Mikis på M i en selé ? Jag fick världens hjärtklappning och blev nästan lite tårögd ! :p M hade bestämt sig när han var där i sista sekund att han också ville hoppa ? Vilken dåre :p Skulle jag aldrig ha vågat tror jag ! Han träffade på en fotograf där också som han betalade så nu har vi massa häftiga bilder ifrån när han är i luften :D Ska visa er sen :)



Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Hon tackar så mycke :D sitter med ett leende på läpparna och vinkar ^^



Kram kram

2011-08-02 @ 01:13:02
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Jag saknar dig också, så tråkigt att jag jobbar så mycket att vi aldrig hinner ses. Men ja, vi ses på lördag :) Vilken tid ska vi komma? PUSS<3

2011-08-03 @ 10:26:52
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0