Viktig dag imorgon !

Imorgon ( Tisdag ) så har vi lite planer på förmiddagen, kan inte berätta om allt för er riktigt än ;) Men en sak är iallafall att vi ska till BVC på Alicias 1 års kontroll ! Ska bli spännande, det var juh ett tag sen nu ! Ska bli roligt att se hur mycket hon väger nu och hur lång hon har blivit, jag tycker nämligen att det känns som att hon har växt jätte mycket den senaste tiden ! Våran stora tjej ! :) Idag har vi varit till Tierp en sväng, M klippte sig, han vart lika fin som vanligt ^^, Och efter det så var vi till Skatteverket och sen till Polisen för att fixa ett pass åt Alicia ! Vi planerar nämligen en resa väldigt snart :) Ska bli så härligt att få komma iväg lite, bara vi tre <3 Annars har jag vi inte gjort mycket idag, duschat och jag har kikat på några avsnitt utav Gossip Girl medans Alicia sovit nyss kikade jag på premiären utav " Svenska Hollywoodfruar " och jag säger bara en sak : Pinsamt ! Jag klarar inte av Gunilla ! Nej nu måste jag sluta, det blir jobbigt att göra långa inlägg på telefonen ! ( M sitter vid datorn )

Kommentarer
Postat av: Farmor Svärmor

Lycka till i morgon , kramiz :-)

2011-08-23 @ 00:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0