Då gråter jag

Jag gråter när jag läser detta, förstår inte hur nått sånt här "kan hända i Sverige". Jag blir så otroligt ledsen och arg. Hur kan sådana människor få vara läkare? Och hur kan sköterskor som står brevid och till och med gråter inte göra nånting åt det? Bara för att läkaren är rutinerad? Jag kan inte tänka mig hur den här familjen mår. Dem skulle ha varit tre stycken nu igentligen, nu är dem bara två. Det värsta som kan hända har hänt dem och jag lider med dem :'( Usch så sorgligt.

Ni kan läsa artikeln här

Kommentarer
Postat av: SHORTY

hjärtat, läs inte sånt där! ush, sånt där händer inte ofta. Men det var riktigt hemskt. Du ska inte oroa dig iallafall<3

2011-12-23 @ 22:14:20
URL: http://shortys.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim

God Jul från oss =)



Kramar

2011-12-23 @ 22:36:32
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Josefine - Lexus och nellie

Det är helt sjukt. Artikeln där läkaren får svara på frågan om han ansåg att han gjort något fel, och svarar nej...??? Hur fan kan man funka så. Jag blir så arg. Vill inte ens tänka mig in i deras situation.

2011-12-23 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0