Dem där julkorten

Ute i sista minuten som vanligt när det gäller julkorten :p Det är bara det att det är den 20:de idag och jag har inte ens gjort färdigt själva korten haha :D Nu vet ni vad jag pysslar med ikväll!

Har massa bilder ifrån dem senaste dagarna som jag inte har hunnit visa er, även veckas magbild, och idag går jag in i vecka 28 till och med.. Hade jag nästan "glömt" Får se om det blir några bilder ikväll redan (Sambon spelar poker på laptopen) Annars får det bli imorgon!

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi får väl se lite julkort som du pysslat ihop när du är färdig? :) Alltid kul med inspiration! Kram

2011-12-20 @ 21:36:36
URL: http://ronjacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0