Farbror Niklas födelsedag/fjärde advent

Hej på er! I Söndags var det fjärde advent, men även Alicias Farbror Niklas födelsedag. Det firade vi hemma hos Alicias Farmor och Farfar med en massa gofika. Jag var lika proppmätt som alltid när jag gick hem därifrån. Alicia var super vild och sprallade runt som bara den, vet inte vart hon fick all energi ifrån. Men jag kan säga att hon gillar att stå i centrum. Hon var inte still en sekund ens, vet inte varför vi inte döpte henne till Vilda för ;) Men vem vet, det kanske är en liten Vilda som bor i min mage nu istället!?

Jag som saknat lite julkänsla nu dem senaste dagarna kan säga att hemma hos Svärisarna kan jag känna den igen, det är så mysigt där hemma och jag trivs så bra där ♥ God mat och gott sällskap, vad mer kan man önska sig så här i juletider?




Farbror Niklas och Alicia skrapar trisslotter

Dessa häftiga täljstens is kuber fick Niklas utav oss, riktigt coola. Ni kan läsa mer om dem här



Kommentarer
Postat av: Emma

Det såg ut som att ni haft det riktigt mysigt :)

Jag har undrat måååånga gånger varför vi inte döpte vår Wilmer till Vilde!! Haha! Han är aldrig still, en riktig vilde! God Jul :) Kram

2011-12-21 @ 19:09:42
URL: http://emmaochwilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0