Lite under till mamman

Var juh som sagt till Gränby en sväng igår med finaste Petrah. Det var meningen att jag skulle försöka hitta lite julklappar. Jag menar vi har en ganska så stor släkt så det blir en del klappar. Kom faktiskt hem med två julklappar och en födelsedagspresent. Så det var väl helt okej. Passade även på att byta storlek på Mamma underkläderna jag köpte för ett tag sen. Och denna gången så tog jag mig faktiskt tid att prova så nu vet jag att iallafall BH´arna passar haha. Vet inte om ni ser färgerna ordentligt på den här bilden men det är iallafall mörkblått/marinblått och pastellrosa. Två färger som jag verkligen gillar.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman, bara klicka på bilden så kommer du till länken där de kan köpas. Smart va :) En bulan är mysigt!



Nej vi kollade inte med Nim, så han var en riktigt suprise :) Men vi hade väl aningar om att det var en pojk.



Ja jag känner likadant.. så det känns verkligen som att man kommer bli stor denna gången.



Hoppsa ni får en bra fredag, kramar

2011-12-02 @ 09:07:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0