Min hals

Kan inte sova! Har så sjukt ont i halsen (är inne på ca tredje veckan nu), det gör mest ont på höger sida och halsmandlarna känns helt svullna! Vaknade av att jag behövde hosta, och det gör så ont i bröstet och halsen när jag hostar.. Det är liksom helt torrt fast det tillslut kommer upp slem!? (ursäkta informationen) Har nu lagt mig på soffan, vill inte väcka M och Alicia som sover inne i vårt sovrum. Det värsta är nog nästan smärtan i bröstet ifrån hostan, den sitter liksom i även när jag inte hostar och det känns jobbigt att andas plus att det tjuter lite!

Vad tror ni? Är det ens nån idé att kontakta vårdcentralen och försöka få en tid? Vad skulle ni ha gjort!? Måste juh få sova på nätterna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0