Trött Mama

Om ni undrar varför det inte blev något inlägg igår kväll så ska jag tala om att det var för att jag sov haha :) Jag var så trött när jag kom hem ifrån sjukgymnasten så jag han bara äta lite mat, göra i ordninng välling till Alicia, hälsa på M, diska några tallrikar medans Skruttan fick sin välling, och gå på toa ungefär. Sen så tog jag med Alicia in i vårat sovrum och så la vi oss på sängen, jag orkade inte ens lägga henne i hennes rum då jag inte orkade sitta upp under läggningen. Så trött var jag. Så jag slocknade i våran säng, under täcket med kläder på klockan 19:30 ungefär, och sov gjorde jag, hela natten. Vaknade klockan 08 imorse, dock fortfarande trött haha. Helt otroligt hur trött jag är hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0