Min Lördagskväll


Igår efter att vi hade ätit Pizza så gick vi in på affären en sväng, jag köpte mig lite godis och en tidning som jag hade tänkt spendera kvällen med efter Alicias läggning. Kände att jag behövde lite mys som tröst för att M skulle jobba ännu en stängning och jag skulle behöva spendera min kväll själv. Så efter Ica så släppte M av oss hemma, och jag och Alicia läste en bok (hon älskar att läsa böcker min fina smula), efter det tog vi en lång dusch på 45 minuter, eller ja Alicia badade i sin balja och jag duschade. Sen smörjde jag in henne och tog på henne pyjamas, sen så fick hon lite middag (själv var jag mätt sen pizzan vi åt tidigare) Så satte vi oss i soffan med täcke och kuddar och mös lite. Sen fick Alicia sin välling och så skulle vi bara sitta på soffan en stund och mysa, tror ni inte att jag somnade haha. Tvär somnade och vaknade nån timma senare när M ringde. Då var klockan straxt efter 21 och jag kände att mina planer nog inte skulle bli av. Hade tänkt äta godis, läsa min tidning, hyra en film i videobutiken på tv boxen, och möjligtvis hinna göra klart Pepparkakshuset som jag börjat med. Men så vart det juh så klart inte. Vart en snabbis vid datorn också kikade jag på Extra Extra. Himla roligt program det där. Jag älskar Erik och Mackan, och även han finska killen.. Andre.

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

jag tycker att en intressant tidning och gott godis är roligare än att titta på tv på helgen =)

man kan sitta uppkrupen i soffan och mysa =)

2011-12-04 @ 10:14:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0