Alla hjärtans dag ♥

Ja idag var det dags för Alla hjärtans dag igen då :) Mysigt må jag säga ^^, Den 25 Februari så fyller M år, så jag har planerat massor åt hans födelsedag och då blev jag tvungen att lägga undan pengar från förra månaden så då hade jag inte alltför mycket pengar till att lägga på en alla hjärtansdag present, men då kom jag på den smarta idén med att ge honom en " Mysbox " ála Emma :D Haha plus blommor som han kommer få med bud lite senare idag ;) Vad boxen innehåller får ni veta senare ;)

 

Brukar ni ge era kära något på alla hjärtans dag ?

I sånna fall, vad har ni tänkt att ge ?

 

Visst vart den ganska så fin ?


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Vilken fiffig liten låda!

Jätte fin verkligen! Hoppas ni får en bra dag!



Kram

2011-02-14 @ 19:42:33
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Sofia

Hej. Vi mår bra. :) Hur mår ni idag?

Såg att Alica har varit sjuk, hoppas hon mår bättre nu. Vilken fin låda du har gjort. :) kram

2011-02-14 @ 21:11:01
Postat av: Stephanie

Spännande med överaskningar :-)

2011-02-14 @ 21:32:08
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0