Fel på statistiken

Jag har upptäckt en sak, min statistik mätare visar fel på antal besökare, och då inte bara på " antal besökare idag " utan på ALLA mätarna, någon som vet varför det kan vara så ? Som tex, idag står det att jag har haft 18 besökare, men när man tittar på unika besökare bland " mina sidor " här inne på blogg.se så står det att jag idag har haft 53 unika ? Funderar på om jag ska ta bort mätaren på bloggen, om den nu ändå inte visar rätt antal menar jag ? :S Hur funkar era, ni som har ?

Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

PÅ min statestik på blogg.se så visas inte ens min unika besökare idag :O

2011-02-28 @ 09:02:21
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jag har blogg .se s statestik bara, men jag vet t.ex att de som klickar sig in via bloglovin itne visas i den statestiken....

2011-02-28 @ 09:04:04
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas det är okej om jag tog din " barn lista" :)

2011-02-28 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0