Full av förväntningar ;)

Imorgon fyller Alicias kära pappa/min fina sambo år, tjugofyra år blir han :) Och jag har planerat hans födelsedag sen i slutet på Januari, kan ni förstå hur länge jag har gått och väntat på morgondagen ? hihi, jag ser nästan mer fram imot den än vad jag gör tills min födelsedag haha :D På förmiddagen imorgon så kommer det över lite familj och fikar med tårta och sånt, och vid halv tre tiden kommer vi att dra iväg ;) ( det roliga är att han inte vet någonting, han har inte en aning ) Så bloggen kommer tyvärr att ligga nere några dagar, då vi inte har någon laptop som kan följa med :/ Mer än så vill jag inte berätta här än, ifall att han nu skulle lyckas kika här inne :p inte för att jag tror det men man vet aldrig.. Vad skönt det ska bli att få berätta för honom vad jag har gått och smusslat med den senaste tiden :D Har velat berätta för honom vid flera tillfällen kan jag tala om :p Och vid något tillfälle har jag nästan råkat försäga mig också, inte bra!

Tack svärmor,svärfar, Sofia & Rebecca för att ni ställer upp och är hundvakt när vi är borta :)
Det är guldvärt ♥

Nej nu måste jag packa det sista, ( det är inte det lättaste att resa med småbarn, man vill juh inte glömma något viktigt lixom ) & fixa färdigt med tvätten ! Vi hörs kanske imorgon på dagen, annars är jag tillbaka och bloggar som vanligt på Söndag! Förmodligen med massa bilder & historier att berätta.

Hoppas ni inte ska sakna mig föör mycket nu bara ;p höhö

Kommentarer
Postat av: Sandra-mamma till Isabelle och Vilicia

Åh hoppas ni får det helt underbart :)



Har inte varit inne här på ett tag nu igen .haha . Blir små uppehåll så nu kan jag läsa ikapp i helgen ;) ,

Hoppas allt är bra med er annars :D



Vad gör ni om dagarna och så ?=)



2011-02-25 @ 09:14:12
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0