Rubrik?

Idag har vi varit på babyrytmik, efter det lekte vi lite & sen vart det en fika på badet :) Vidare vart det ett besök hemma hos Alicia's ena moster plus kusiner. Sen gick vi hem & Alicias kusin Izabelle följde med, vi pysslade lite osv, när hon hade åkt hem satte jag igång med att rensa i lill tjejens byrå + garberob! Förövrigt så har vi för lite förvaringsutrymmen måste jag juh bara få påpeka ... I-lansproblem jag vet ;) men endå... Har även hunnit med att lägga lill tösen, ätit mat & kikat på Efterlyst! Ja det var min spännande dag det ;) Vet inte ens varför jag tog mig tid att skriva detta meningslösa inlägg, men det kanske finns någon som är intresserad, vad vet jag :p

Ska försöka ta mig tid imorgon och svara på era kommentarer också hade jag tänkt, M är nämligen ledig så då brukar jag ha lite mer tid över ;) Vi ska även försöka gå ner och bada en sväng imorn på babybadet hade jag tänkt ^^,

Här får ni två bilder på världens gladaste lilla tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0