Våran alla ♥'ns dag

Så här mycket fint fick jag utav min underbara sambo i Måndags :)










Kortet var nog det finaste av allt, han kan han min sambo ;) Ibland i alla fall ;) hehe

Och i lådan som jag gjorde åt M fanns det:
  • En film.
  • Popcorn.
  • Gott & blandat påse.
  • Choklad hjärtan.
  • En check på massage ( utav mig då såklart )
  • Och ett kort som jag skrev lite kärleksförklaringar på ;)
Och sen så fick han blommor med bud, här är blommorna som han fick



Våran underbara middag


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Tack så mycket :-) Ja, så kan det vara :p hehe.

Allt är bara bra med oss, allt bra med er också hoppas jag? :)



Kram

2011-02-16 @ 11:58:08
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0